Skip to main content

Sagsbehandler inden for fast ejendom

Hos Agrovi kan vi tydeligt mærke, at der er godt gang i handlerne. Derfor har vi brug for flere kollegaer til vores kontorer.

Vi søger en all-round sekretær/sagsbehandler, der kan bidrage aktivt til den juridiske sagsbehandling primært i afdelingen for Ejendom og Jura.

Det er en fordel, at du har erfaring med berigtigelse af handler – herunder tinglysning og refusions-opgørelser.

Du bliver en del af et engageret og kompetent team på tre kollegaer.

Du bliver en del af vores professionelle og velfungerende team, der omfatter ca. 100 gode kollegaer. Vi har kontoret i Hillerød, Ringsted, Holbæk, og Nørre Alslev. Din primære arbejdsplads bliver i Hillerød.

Du bliver tilknyttet afdelingen for Ejendom- og Jura, hvor du får et selvstændigt job med fleksibilitet og indflydelse på planlægning af eget arbejde. Vi bruger Unik Advosys.

Arbejdsmiljøet er uformelt med dedikerede og fagligt kompetente kollegaer, som sætter pris på godt humør.

Om jobbet:

  • Selvstændig sagsbehandling inden for fast ejendom, herunder tinglysning og berigtigelse af ejendomshandler – inklusiv tinglysning af servitutter og pantebreve mv.
  • Sagsbehandling af diverse familie- og arveretlige opgaver, såsom tinglysning af ægtepagter, udarbejdelse af udkast til testamenter, fremtidsfuldmagter, gældsbreve m.v.
  • Inkasso
  • Lejeret
  • Håndtere administrative opgaver så som sagsoprettelse og diverse ad hoc-opgaver

Om dig:

  • Har erfaring inden for fast ejendom og tinglysning mv.
  • Er servicemindet og har lyst til at påtage sig komplekse opgaver.
  • Interesse og engagement i opgaverne.
  • Gerne interesse for natur, landbruget og livet på landet.

PRAKTISKE INFORMATIONER

Ansættelsesstart er snarest muligt. Stillingen er på 37 timer.

For yderligere information om stillingen er du velkommen til at kontakte direktør Niels Peter Ravnsborg på mobil 21 62 45 25 eller npr@agrovi.dk, eller ved at kontakte ejendomsrådgiver Camilla Tankmar på telefon 48 22 52 72 eller på mail cta@agrovi.dk. Din ansøgning mrk. ”Sagsbehandler” skal sendes til job@agrovi.dk. Ansøgningsfristen er den 6. august 2024.

OBS Ejendom- og Jura holder lukket i uge 30 og 31.



Ansøgningsfrist:

6. august 2024

Niels Peter Ravnsborg

Direktør Strategirådgivning, Gårdråd, Ledelse, Driftsøkonomi. 48225260 21624525 npr@agrovi.dk
niels peter ravnsborg
direktør
48225260
21624525
npr@agrovi.dk
strategirådgivning, gårdråd, ledelse, driftsøkonomi.
hos agrovi kan vi tydeligt mærke, at der er godt gang i handlerne. derfor har vi brug for flere kollegaer til vores kontorer. vi søger en all-round sekretær/sagsbehandler, der kan bidrage aktivt til den juridiske sagsbehandling primært i afdelingen for ejendom og jura. det er en fordel, at du har erfaring med berigtigelse af handler - herunder tinglysning og refusions-opgørelser. du bliver en del af et engageret og kompetent team på tre kollegaer. du bliver en del af vores professionelle og velfungerende team, der omfatter ca. 100 gode kollegaer. vi har kontoret i hillerød, ringsted, holbæk, og nørre alslev. din primære arbejdsplads bliver i hillerød. du bliver tilknyttet afdelingen for ejendom- og jura, hvor du får et selvstændigt job med fleksibilitet og indflydelse på planlægning af eget arbejde. vi bruger unik advosys. arbejdsmiljøet er uformelt med dedikerede og fagligt kompetente kollegaer, som sætter pris på godt humør. om jobbet:
  • selvstændig sagsbehandling inden for fast ejendom, herunder tinglysning og berigtigelse af ejendomshandler - inklusiv tinglysning af servitutter og pantebreve mv.
  • sagsbehandling af diverse familie- og arveretlige opgaver, såsom tinglysning af ægtepagter, udarbejdelse af udkast til testamenter, fremtidsfuldmagter, gældsbreve m.v.
  • inkasso
  • lejeret
  • håndtere administrative opgaver så som sagsoprettelse og diverse ad hoc-opgaver
om dig:
  • har erfaring inden for fast ejendom og tinglysning mv.
  • er servicemindet og har lyst til at påtage sig komplekse opgaver.
  • interesse og engagement i opgaverne.
  • gerne interesse for natur, landbruget og livet på landet.
praktiske informationer ansættelsesstart er snarest muligt. stillingen er på 37 timer. for yderligere information om stillingen er du velkommen til at kontakte direktør niels peter ravnsborg på mobil 21 62 45 25 eller npr@agrovi.dk, eller ved at kontakte ejendomsrådgiver camilla tankmar på telefon 48 22 52 72 eller på mail cta@agrovi.dk. din ansøgning mrk. ”sagsbehandler” skal sendes til job@agrovi.dk. ansøgningsfristen er den 6. august 2024. obs ejendom- og jura holder lukket i uge 30 og 31.
https://www.agrovi.dk/contact/niels-peter-ravnsborg/

Shopping cart0
Der er ingen produkter i kurven!
Fortsæt med at handle
0