Regnskabsassistent
I Agrovi har vi et klart mål: at hjælpe med det, der betyder mest for vores kunder og for den jord de træder på. Det kræver nærhed og nærvær. Og det kræver, at vi har de bedste medarbejdere. Mennesker der ved, at gode løsninger kræver mere end et hurtigt kig i regnskabet og et gæt fra distancen.
Trænger du til et frisk pust på en arbejdsplads med mulighed for at lære og for at påvirke din arbejdsdag? Og motiveres du af at arbejde i en selvstændig position i en regnskabsafdeling, hvor der både er højt til loftet, udfordrende opgaver og gode kollegaer, så skal du være velkommen hos Agrovi i Hillerød.
Agrovi tilbyder et job hvor du har stor indflydelse på planlægningen af eget arbejde. Vi er en uformel arbejdsplads med opmærksomme, hjælpsomme kollegaer med let til smil og med et godt sammenhold. Hos Agrovi vil du have alsidige opgaver og gode muligheder for løbende at holde dig fagligt opdateret.
Dit ansvarsområde vil være at yde service og rådgivning inden for økonomi til kunder, der består af små og mellemstore virksomheder. Du får hurtigt ansvaret for din egen kundeportefølje, der allerede er opbygget i huset. Her er dialogen med kunderne er en væsentlig del af dine opgaver..
Du kommer primært til at arbejde med:
- Bogføring og momsopgørelse
- Udarbejdelse af regnskabsopgørelser for personlige virksomheder
- Rådgivning og sparring med kunder
Du kendetegnes som stabil, serviceminded og en der kan skabe gode relationer til sine kunder. Du er struktureret og har en fleksibel tilgang til dine arbejdsopgaver som du sætter en ære i at levere i høj kvalitet. Du trives i et mindre firma, hvor der er mange selvstændige opgaver.
Derudover har du:
- Erfaring med bogføring, momsopgørelser samt opgørelse af regnskaber
- Erfaring med et eller flere regnskabsprogrammer
- Evt. erfaring med lønregnskab
Ansøgningsfrist:
Specielt om jobbet:
Niels Peter Ravnsborg
Direktør Strategirådgivning, Gårdråd, Ledelse, Driftsøkonomi. 48225260 21624525 npr@agrovi.dkdirektør
48225260
21624525
npr@agrovi.dk
strategirådgivning, gårdråd, ledelse, driftsøkonomi.
i agrovi har vi et klart mål: at hjælpe med det, der betyder mest for vores kunder og for den jord de træder på. det kræver nærhed og nærvær. og det kræver, at vi har de bedste medarbejdere. mennesker der ved, at gode løsninger kræver mere end et hurtigt kig i regnskabet og et gæt fra distancen. trænger du til et frisk pust på en arbejdsplads med mulighed for at lære og for at påvirke din arbejdsdag? og motiveres du af at arbejde i en selvstændig position i en regnskabsafdeling, hvor der både er højt til loftet, udfordrende opgaver og gode kollegaer, så skal du være velkommen hos agrovi i hillerød. agrovi tilbyder et job hvor du har stor indflydelse på planlægningen af eget arbejde. vi er en uformel arbejdsplads med opmærksomme, hjælpsomme kollegaer med let til smil og med et godt sammenhold. hos agrovi vil du have alsidige opgaver og gode muligheder for løbende at holde dig fagligt opdateret. dit ansvarsområde vil være at yde service og rådgivning inden for økonomi til kunder, der består af små og mellemstore virksomheder. du får hurtigt ansvaret for din egen kundeportefølje, der allerede er opbygget i huset. her er dialogen med kunderne er en væsentlig del af dine opgaver.. du kommer primært til at arbejde med:
- bogføring og momsopgørelse
- udarbejdelse af regnskabsopgørelser for personlige virksomheder
- rådgivning og sparring med kunder
- erfaring med bogføring, momsopgørelser samt opgørelse af regnskaber
- erfaring med et eller flere regnskabsprogrammer
- evt. erfaring med lønregnskab
https://www.agrovi.dk/contact/niels-peter-ravnsborg/