Skip to main content

Regnskabsassistent

Vil du have en rolle i den bæredygtige udvikling af fødevareproduktion? Har du helt naturligt ambitioner på dine kunders vegne? Motiveres du af at udfordre kunderne og stille de svære spørgsmål, så I sammen får optimeret virksomheden? I Agrovi har vi et stort fokus på bæredygtighed og hjælper vores kunder til at opretholde deres virksomheds markedsværdi og afsætningsmuligheder, både i dag og i fremtiden.

Trænger du til et frisk pust på en arbejdsplads med mulighed for at lære og for at påvirke din arbejdsdag? Motiveres du af at arbejde i en selvstændig position i en regnskabsafdeling, hvor der både er højt til loftet, udfordrende opgaver og gode kollegaer, så skal du være velkommen til at blive en del af fremgangen hos Agrovi.

Agrovi tilbyder et job, hvor du har stor indflydelse på planlægningen af eget arbejde. Vi er en uformel arbejdsplads med opmærksomme, hjælpsomme kollegaer med let til smil og med et godt sammenhold. Hos Agrovi vil du have alsidige opgaver og gode muligheder for løbende at holde dig fagligt opdateret.

Dit ansvarsområde vil være at yde service og rådgivning inden for økonomi til kunder, der består af små og mellemstore virksomheder. Du får hurtigt ansvaret for din egen kundeportefølje, der allerede er opbygget i huset. Her er dialogen med kunderne en væsentlig del af dine opgaver.
Du kommer blandt andet til at arbejde med:

  • Bogføring og momsopgørelse – digitalt og analogt
  • Regnskabsudarbejdelse for personlige virksomheder
  • Kvalitetssikring
  • Rådgivning og sparring med kunder

Du kendetegnes som stabil, serviceminded og en der kan skabe gode relationer til sine kunder. Du er struktureret og har en fleksibel tilgang til dine arbejdsopgaver som du sætter en ære i at levere i høj kvalitet. Du trives med mange selvstændige opgaver og er motiveret for at tilegne dig flere faglige kompetencer.
Derudover har du:

  • Erfaring med bogføring, momsopgørelser samt udarbejdelse af regnskaber
  • Erfaring med et eller flere regnskabsprogrammer
  • Åben over for digitale løsninger indenfor regnskabsområdet

 

Praktiske informationer
Ansættelsesstart er snarest muligt. Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer på et af Agrovis kontorer i Hillerød, Ringsted, Holbæk eller Nr. Alslev. Du er velkommen til at kontakte direktør Niels Peter Ravnsborg på mobil 21 62 45 25 eller npr@agrovi.dk for yderligere information om stillingen. Du kan også læse mere om os på www.agrovi.dk. Send os din ansøgning mærket ”Regnskabsassistent” til mail: job@agrovi.dk senest 15. januar 2024.
Vi glæder os til at høre fra dig!



Ansøgningsfrist:

Vi afholder løbende samtaler

Specielt om jobbet:

Ansættelse hurtigst muligt. Vi holder løbende samtaler og ansætter så snart den rigtige kandidat er fundet. Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer.

Niels Peter Ravnsborg

Direktør Strategirådgivning, Gårdråd, Ledelse, Driftsøkonomi. 48225260 21624525 npr@agrovi.dk
niels peter ravnsborg
direktør
48225260
21624525
npr@agrovi.dk
strategirådgivning, gårdråd, ledelse, driftsøkonomi.
vil du have en rolle i den bæredygtige udvikling af fødevareproduktion? har du helt naturligt ambitioner på dine kunders vegne? motiveres du af at udfordre kunderne og stille de svære spørgsmål, så i sammen får optimeret virksomheden? i agrovi har vi et stort fokus på bæredygtighed og hjælper vores kunder til at opretholde deres virksomheds markedsværdi og afsætningsmuligheder, både i dag og i fremtiden. trænger du til et frisk pust på en arbejdsplads med mulighed for at lære og for at påvirke din arbejdsdag? motiveres du af at arbejde i en selvstændig position i en regnskabsafdeling, hvor der både er højt til loftet, udfordrende opgaver og gode kollegaer, så skal du være velkommen til at blive en del af fremgangen hos agrovi. agrovi tilbyder et job, hvor du har stor indflydelse på planlægningen af eget arbejde. vi er en uformel arbejdsplads med opmærksomme, hjælpsomme kollegaer med let til smil og med et godt sammenhold. hos agrovi vil du have alsidige opgaver og gode muligheder for løbende at holde dig fagligt opdateret. dit ansvarsområde vil være at yde service og rådgivning inden for økonomi til kunder, der består af små og mellemstore virksomheder. du får hurtigt ansvaret for din egen kundeportefølje, der allerede er opbygget i huset. her er dialogen med kunderne en væsentlig del af dine opgaver. du kommer blandt andet til at arbejde med:
  • bogføring og momsopgørelse - digitalt og analogt
  • regnskabsudarbejdelse for personlige virksomheder
  • kvalitetssikring
  • rådgivning og sparring med kunder
du kendetegnes som stabil, serviceminded og en der kan skabe gode relationer til sine kunder. du er struktureret og har en fleksibel tilgang til dine arbejdsopgaver som du sætter en ære i at levere i høj kvalitet. du trives med mange selvstændige opgaver og er motiveret for at tilegne dig flere faglige kompetencer. derudover har du:
  • erfaring med bogføring, momsopgørelser samt udarbejdelse af regnskaber
  • erfaring med et eller flere regnskabsprogrammer
  • Åben over for digitale løsninger indenfor regnskabsområdet
  praktiske informationer ansættelsesstart er snarest muligt. stillingen er som udgangspunkt på 37 timer på et af agrovis kontorer i hillerød, ringsted, holbæk eller nr. alslev. du er velkommen til at kontakte direktør niels peter ravnsborg på mobil 21 62 45 25 eller npr@agrovi.dk for yderligere information om stillingen. du kan også læse mere om os på www.agrovi.dk. send os din ansøgning mærket ”regnskabsassistent” til mail: job@agrovi.dk senest 15. januar 2024. vi glæder os til at høre fra dig!
https://www.agrovi.dk/contact/niels-peter-ravnsborg/

Shopping cart0
Der er ingen produkter i kurven!
Fortsæt med at handle
0