Finans- og kreditorbogholder (20 timer pr. uge)
Vil du være en del af et engageret team, hvor du får en central rolle i vores interne økonomifunktionen – men stadig kan bevare en fleksibel hverdag?
Vi søger en dygtig finans- og kreditorbogholder til en selvstændig deltidsstilling på ca. 20 timer om ugen.
Du bliver del af en spændende rådgivnings- og servicevirksomhed, hvor du i det daglige vil indgå i et dedikeret administrativt team på fire medarbejdere med reference til økonomichefen.
Dine ansvarsområder
- Kreditorbogholderi: registrering, afstemning og betalinger
- Finansbogholderi: daglige posteringer og afstemninger
- Momsafstemning og -indberetning
- Bank og kasseafstemning
- Klargøring af regnskabsmateriale til revisor
- Ad hoc-opgaver inden for bogholderi og økonomi
Vi forestiller os, at du
- Har erfaring fra en lignende rolle
- Arbejder struktureret, selvstændigt og har sans for detaljen
- Er fortrolig med Business Central/Navision og gerne IT-stærk
- Trives i en mindre organisation, hvor opgaverne er alsidige
Vi tilbyder
- En deltidsstilling på ca. 20 timer, hvor vi finder en fleksibel løsning sammen
- En arbejdsplads med uformel tone, godt sammenhold og korte beslutningsveje
- Mulighed for at præge både dine opgaver og arbejdsgange
- Løn efter kvalifikationer
Praktisk
Arbejdssted: Industrivænget 22, Hillerød
Tiltrædelse: Hurtigst muligt
Ansøgningsfrist: Senest den 16. oktober 2025
Send din ansøgning og CV til job@agrovi.dk. Mrk. Kreditor- og Finansbogholder. Du er velkommen til at kontakte Merete Welling, Økonomichef, mobil 2484 7629 for mere info om stillingen og Agrovi
Ansøgningsfrist:
Økonomichef
48225250
24847629
mwe@agrovi.dk
vil du være en del af et engageret team, hvor du får en central rolle i vores interne økonomifunktionen – men stadig kan bevare en fleksibel hverdag? vi søger en dygtig finans- og kreditorbogholder til en selvstændig deltidsstilling på ca. 20 timer om ugen. du bliver del af en spændende rådgivnings- og servicevirksomhed, hvor du i det daglige vil indgå i et dedikeret administrativt team på fire medarbejdere med reference til økonomichefen. dine ansvarsområder
- kreditorbogholderi: registrering, afstemning og betalinger
- finansbogholderi: daglige posteringer og afstemninger
- momsafstemning og -indberetning
- bank og kasseafstemning
- klargøring af regnskabsmateriale til revisor
- ad hoc-opgaver inden for bogholderi og økonomi
- har erfaring fra en lignende rolle
- arbejder struktureret, selvstændigt og har sans for detaljen
- er fortrolig med business central/navision og gerne it-stærk
- trives i en mindre organisation, hvor opgaverne er alsidige
- en deltidsstilling på ca. 20 timer, hvor vi finder en fleksibel løsning sammen
- en arbejdsplads med uformel tone, godt sammenhold og korte beslutningsveje
- mulighed for at præge både dine opgaver og arbejdsgange
- løn efter kvalifikationer
https://www.agrovi.dk/contact/merete-willing/