Skip to main content

Finans- og kreditorbogholder (20 timer pr. uge)

Vil du være en del af et engageret team, hvor du får en central rolle i vores interne økonomifunktionen – men stadig kan bevare en fleksibel hverdag?

Vi søger en dygtig finans- og kreditorbogholder til en selvstændig deltidsstilling på ca. 20 timer om ugen.

Du bliver del af en spændende rådgivnings- og servicevirksomhed, hvor du i det daglige vil indgå i et dedikeret administrativt team på fire medarbejdere med reference til økonomichefen.

Dine ansvarsområder

  • Kreditorbogholderi: registrering, afstemning og betalinger
  • Finansbogholderi: daglige posteringer og afstemninger
  • Momsafstemning og -indberetning
  • Bank og kasseafstemning
  • Klargøring af regnskabsmateriale til revisor
  • Ad hoc-opgaver inden for bogholderi og økonomi

Vi forestiller os, at du

  • Har erfaring fra en lignende rolle
  • Arbejder struktureret, selvstændigt og har sans for detaljen
  • Er fortrolig med Business Central/Navision og gerne IT-stærk
  • Trives i en mindre organisation, hvor opgaverne er alsidige

Vi tilbyder

  • En deltidsstilling på ca. 20 timer, hvor vi finder en fleksibel løsning sammen
  • En arbejdsplads med uformel tone, godt sammenhold og korte beslutningsveje
  • Mulighed for at præge både dine opgaver og arbejdsgange
  • Løn efter kvalifikationer

Praktisk

Arbejdssted: Industrivænget 22, Hillerød

Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Ansøgningsfrist: Senest den 16. oktober 2025

Send din ansøgning og CV til job@agrovi.dk. Mrk. Kreditor- og Finansbogholder. Du er velkommen til at kontakte Merete Welling, Økonomichef, mobil 2484 7629 for mere info om stillingen og Agrovi



Ansøgningsfrist:

16. oktober 2025
merete welling
Økonomichef
48225250
24847629
mwe@agrovi.dk

vil du være en del af et engageret team, hvor du får en central rolle i vores interne økonomifunktionen – men stadig kan bevare en fleksibel hverdag? vi søger en dygtig finans- og kreditorbogholder til en selvstændig deltidsstilling på ca. 20 timer om ugen. du bliver del af en spændende rådgivnings- og servicevirksomhed, hvor du i det daglige vil indgå i et dedikeret administrativt team på fire medarbejdere med reference til økonomichefen. dine ansvarsområder
  • kreditorbogholderi: registrering, afstemning og betalinger
  • finansbogholderi: daglige posteringer og afstemninger
  • momsafstemning og -indberetning
  • bank og kasseafstemning
  • klargøring af regnskabsmateriale til revisor
  • ad hoc-opgaver inden for bogholderi og økonomi
vi forestiller os, at du
  • har erfaring fra en lignende rolle
  • arbejder struktureret, selvstændigt og har sans for detaljen
  • er fortrolig med business central/navision og gerne it-stærk
  • trives i en mindre organisation, hvor opgaverne er alsidige
vi tilbyder
  • en deltidsstilling på ca. 20 timer, hvor vi finder en fleksibel løsning sammen
  • en arbejdsplads med uformel tone, godt sammenhold og korte beslutningsveje
  • mulighed for at præge både dine opgaver og arbejdsgange
  • løn efter kvalifikationer
praktisk arbejdssted: industrivænget 22, hillerød tiltrædelse: hurtigst muligt ansøgningsfrist: senest den 16. oktober 2025 send din ansøgning og cv til job@agrovi.dk. mrk. kreditor- og finansbogholder. du er velkommen til at kontakte merete welling, Økonomichef, mobil 2484 7629 for mere info om stillingen og agrovi
https://www.agrovi.dk/contact/merete-willing/
Shopping cart0
Der er ingen produkter i kurven!
Fortsæt med at handle
0